• Kochani Uczniowie

• z okazji Dnia Edukacji Narodowej życzymy Wam wielu sukcesów, wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów oraz aby czas spędzony w szkole był nie tylko ukierunkowany na naukę i wytężoną pracę, ale także niósł ze sobą wiele radości z poznawania świata i spotkań z przyjaciółmi.
            Dziękujemy Wam za wszystkie życzenia, za wspólną zabawę i przeprowadzone w młodszych klasach lekcje. Drodzy Rodzice, do Was kierujemy szczególnie serdeczne podziękowania za wszystkie ciepłe słowa, za zaufanie, jakim nas obdarzacie oraz za piękne, słodkie niespodzianki

grono pedagogicze

i pracownicy administracji

• Karuzela w Miejskim Ośrodku Sztuki ruszyła

• My także zajęliśmy miejsca i dziś wzięliśmy udział w pierwszych warsztatach przygotowanych dla naszych najmłodszych uczniów. Wspólnie wykonana przez małych artystów instalacja okazała się prawdziwym dziełem sztuki.

• Od ziarenka do bochenka

• – wycieczka dzieci z klas 1 i 3 do ośrodka Azyl w Mironicach była bardzo udana. Pogoda dopisała i sprzyjała dodatkowym atrakcjom. Kolejny raz połączyliśmy naukę i zabawę. Każde dziecko przyzna, że to najlepsze połączenie.

• Międzynarodowy Dzień Głuchych i Języka Migowego

• 26 września br. obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Głuchych i Języka Migowego. Z tej okazji klasy pierwsze i drugie odwiedziła mama Hani i Marysi, Pani Lucyna Żuchelkowska i nauczyła dzieci kilku podstawowych zwrotów w języku migowym. Dziękujemy za ciekawe zajęcia!

• Jesienne pomysły w klasie 6 :)

• Podczas zajęć z techniki powstają fantastyczne jesienne stworki. Przy ich wykonaniu uczniowie sprawnie posługują się młotkami, gwoździami i kombinerkami.

• Technika

• Nowa galeria Technika została dodana do albumu fotograficznego

Technika

Nie mogliśmy się już doczekać na te zajęcia, kiedy można popuścić wodze fantazji i wykonać jesienne stworki wykorzystując zebrane kasztany i żołędzie. Niezastąpione przy tej pracy są: młotki, gwoździe i kombinerki...

• Podróżowaliście kiedyś wehikułem czasu?

Dziś uczniów klas 1-3 autokary przeniosły w odległą przeszłość.

Dzieci, zwiedzając Muzeum Etnpgraficzne w Ochli, obejrzały stare zagrody, chaty z XIX wieku, piec chlebowy, studnie i dawne narzędzia pracy. W drewnianych, maselnicach, zwanych kierzynkami, dzieci własnoręcznie wyrobiły masło oraz maślankę. Każdy mógł skosztować pajdy chleba ze „swoim” masłem. Następnie dzieci uczestniczyły w interaktywnych zajęciach "Jak to ze lnem było..." Poznały też tajniki sztuki malowania obrazów na szkle i same wykonały prace, które są wspaniałą pamiątką z wizyty w muzeum.

• O nie, to już trzeci dzień!

• Jak ten czas leci! Dziś znów było aktywnie - mieliśmy okazję przejść się po Kazimierzu. Odwiedziliśmy też "Kościół na Skałce", gdzie znajdują się grobowce wybitnych Polaków. Udaliśmy się również na Kopiec Kościuszki (ależ stamtąd jest widok!) i tam z kolei, mogliśmy zobaczyć wybitnych Polaków „na żywo”. Na deser czekały na nas niesamowite maszyny z Muzeum Lotnictwa, szczególna gratka dla chłopków Pozdrawiamy!

• To był dzień pełen wrażeń!

• Dziś zwiedzaliśmy Zamek na Wawelu, Bazylikę Mariacką. Udało nam się dotknąć serca Dzwonu Zygmunta, usłyszeć hejnał, przejść przez smoczą kuchnię i smoczy salon. Smok wawelski zionął ogniem z radości na nasz widok. Zobaczyliśmy również Uniwersytet Jagielloński

• Pierwszy dzień już za nami!

• Ojcowski Park Narodowy przywitał nas piękną pogodą i zapierającymi dech w piersiach widokami. Dzięki Panu Zbyszkowi i Pani Kasi udało nam się zobaczyć słynną Maczugę Herkulesa, Pieskową Skałę i przejść się zjawiskową Doliną Prądnika. Pozdrawiamy zmęczeni, ale zadowoleni. CDN.

Uczniowie kl. VII i VIII z Wychowawcami Panią Kariną i Panem Damianem

• 55, Jesienny Rajd Lubuski PTTK "Bogdaniec 2021"

• 55. Jesienny Lubuski Rajd PTTK i VIII Międzypokoleniowa Sztafeta Turystyczna za nami. Wędrówkę rozpoczęliśmy w rezerwacie "Bogdanieckie Cisy" w kierunku Racławia, a następnie wzdłuż meandrującej Bogdanki dotarliśmy na metę przy gościnnym Nadleśnictwie Bogdaniec, dziękujemy za pyszną grochówkę i płonące ognisko. Nasi rodzice otrzymali książkę Zbigniewa Rudzińskiego "Alfabet gorzowski". Za wieloletnią działalność w PTTK został uhonorowany Pan Włodzimierz Wołoszyn. Gratulujemy! Gorzowską Odznakę Krajoznawczą PTTK w stopniu brązowym zdobyła Gabrysia G. z kl. III. Wszyscy wzięliśmy udział w konkursach sprawnościowych i konkursie wiedzy przyrodniczej. Każdy uczestnik otrzymał nagrody ufundowane przez Starostę Powiatu Gorzowskiego, Zarząd Główny PTTK i Nadleśnictwo Bogdaniec. Serdecznie dziękujemy. Największym powodzeniem cieszyła się konkurencja "Faraon" przygotowana przez Klub Włóczykij. Zdjęcia: uczestnicy rajdu. Już nie możemy doczekać się kolejnego rajdu. Szczegóły wkrótce.